Brīvība

Nu ko, tik daudz kas ir noticies, sen te neesmu rakstījusi... Atbraukšana no Zviedrijas, un vēl BOBCATSSS 2013 konference Turcijā.. Bet kad uznāks iedvesma, par to noteikti te tiks pastāstīts...

Pagaidām tikai padodu ziņu, ka esmu dzīva (nedaudz dzīvāka kā iepriekš) un brīva... un man ir atkal daudz jaunu plānu un sapņu, ko esmu sākusi realizēt :) esmu praksē dikti foršā vietā, par to var palasīt te - uz mēnesi esmu "Pūcīte". Top mans bakalaura darbs, esmu atradusi daudz ļoti labas informācijas, tāpēc ir iedvesma un motivācija. Esmu nosūtījusi dažus CV un iešu arī jau uz pārrunām :) un julijā dodos uz Franciju strādāt kā au-pair ^^ Sāku jau mācīties franču valodu, viegli nav, bet kura valoda gan ir viegla. Es zinu, ka man tas izdosies. Turklāt esot tur, man būs daudz veiglāk un man arī būs mana Amēlija, kas varēs palīdzēt.. cik jauki, ka pēc erasmus draugi ir visur :)

Kamēr neesi izpletis spērnus, nemaz nezini, cik tālu vari aizlidot!


Komentāri