5.

Pastāsti kāpēc tev patīk Ziemassvētki vai varbūt tomēr esi Grinčs un tev nepatīk?
Man uznāca pārdomas, dikti lūkojos atpakaļ uz to, ko esmu darījusi un gribu citēt savu teikto no 2011. gada: "Viss adventes laiks, man paiet pārdomās par paveikto un vēl nepaspēto, par sasniegto un jau nokavēto. Atskatos savās iemītajās pēdās un saprotu, ka liktenis mani ved tā, kā tas viņam ieplānots, un tas nemaz nav tik slikti, jo katra pieredze man sniedz ko jaunu. Ziemassvētki nav tikai mantisku dāvanu laiks, es cenšos būt kopā ar saviem mīļajiem, un dāvāt visiem labas emocijas. Esmu laimīga, man ir viss, ko vēlos, un lietas, kuras man vēl nav, acīmredzot, ir vēl pašai jānopelna!"
Tell me why do you like Christmas or maybe you are the Grinch and you dislike Christmas?
I was thinking a lot about the things that i have done and i want to quote myself from 2011:
"All Advent time for me is to take a reflection on the work that I have done and still didn't manage to do, on the progress and things that are already overdue. I look back on footsteps that I have made and realize that fate brings me the way he planned it, and it was not bad, because each experience gives me something new. Christmas is not only a time of gifts, I'm trying to be with my loved ones, and give them all the good emotions. I am happy, I have everything I want, and the things that I don't have yet, apparently, I still need to earn by myself."


Komentāri

Unknown teica…
Viss jau sākas ar Adventes laiku, kad sakārtot domas, savu istabu arī :D un paslepus no visiem gatavot īpašās dāvaniņas, apsveikuma kartiņas. Tad viss turpinās ar eglītes meklējumiem,rotāšanu <3 Tad viss turpinās ar lielo drūzmēšanos virtuvē, kur mums visiem nepietiek vietas :D cepam piparkūkas, cepumus,vāram zirņus, griežam rosolu un taisam viskaut ko garšīgu <3 Tad visi esam kopā, pavadam jaukus mirkļus <3 Skatamies foršos koncertus pa tv. Un jūtamies kā mājās. <3 Tas man patīk. ahh,pareiz, vēl ir arī sniegs, kurš lēni krīt laternu gaismā... <3 Un tā varētu turpināt mūžīgi... <3
Elīna Sniedze teica…
Šogad šo visu darbošanos pārcelsim uz 25. decembri :)
Sandra teica…
... ok.. nu mana kārta runāt ...

Man pirmkārt jādomā, vai man pēdējos gados patīk vai nepatīk ziemassvētki. Zinu, zinu, ka tas ir atkarīgs no mums pašiem.. nu ja pāris gadus man kā ļauns murgs joprojām ataust atmiņā blogu apdāvināšanas pasākums, kur centos, šuvu un pretī saņēmu bez maz vai rupjības, nu neizdžēsas man tas nekādi no atmiņas nu nikādi ;( laikam vajag pretīm tik pat spēcīgas pozitīvas emocijas, lai tas toreizējais murgs aizmirstos.

.. šobrīd man ziemassvētki atkal ir kaut kāds dīvains laiks... nav tā kā es gribētu... mierā un harmonijā kaut ko darināt savējiem, bet nē.. kaut kāds haoss apkārt :( darbos, domās un visās lietās.. bet es to pamazām- ik dienas laboju- ar darbiem, domām...

UN!!- es joprojām sapņoju par ziemassvētkiem??- kādiem... jā.. jā.. to jau visi no mums zina..

nu jā, vispār ... es neiru grinčs.. :))) man mazliet jau patīk ziemassvētki :)) un es joprojām ceru un ticu, ka tie atkal kādreiz būs tādi kā bija, kad pirmajā adventē visas kopā izvilksim no skabūža :)) savas zsv rotājumu kastes un kopā jautri, skaļi pušķosim māju..
hei.. man izdomājās, ka vajag tā vietā jaunu tradīciju.. bet par to- mūsu blogā ;) ok??
šobrīd par tradīciju ir kļuvis tikai disku nomainīšana mūzikas centrā- no jāņudienas uz ziemassvētku...

oiii.. ku man te gari sanāk.. bet nu nekas.. zinu, ka tu esi pacietīga, un visu izlasīsi ;)

un vēl, ko es gribēju tev pateikt.. TEV!!.. paldies, ka tu nevienu mirkli neliec mums just, ka tu būtu tukstoš kilometru attālumā no mums.. mēs ik dienas tevi jūtam.. un tavs kalendārs ir super.. šogad nevienai no jums nav adventes kalendāra no manim, bet tu viena mums visiem esi uzdāvinājusi ļooti skaistu.. paldies :*

mamma ♥
Elīna Sniedze teica…
ah, izlasīju gan visu, kā jau pacietīga meita :) un asariņa nobira.
Man jau otro gadu kā tradīcija, ka mājās uz svētkiem braucu no kādas tālākas valsts..
Nu to haosu, gan vajadzētu kaut kā aizdzīt prom, jaunais gads jāiesāk bez haosa. :)