Māksliniece ar lielo M

Linda Leen - mans pēdējā laika elks. Nekad neesmu fanojusi par kādu konkrētu cillvēku, par to, ko viņš dara vai saka. Tikai par radīto mūziku, dziesmām, dzeju, grāmatām, utt. Laikam esmu pieaugusi savādākā līmenī un kāri tveru katru Lindas vārdu. Viņa tiešām ir Māksliniece ar lielo M. Gudra sieviete, kas savu peļņu iegulda savās kaislībās - mūzikā un ceļošanā. Esmu izlasījusi divas jaunās intervijas žurnālā OK! un Lilit, kā arī kādu 5 gadus vecu interviju(atradu nejauši, tāpēc vairs neatceros, kurā žurnālā). ļoti patīkami lasīt šādas labas intervijas. Lasot interviju žurnālā Lilit, man acīs pat sariesās asaras. Tik atklāta un vienkārša ir šī saruna. Noskatījos arī interviju Satori, vēl pēc darba jānoskatās intervija -> šeit.
Man arī bija tas prieks būt viņas koncertā Daugavas koncertzālē un izjust to brīnišķīgo spēku un enerģiju, ko viņa sniedz klausītājiem. Atceros, ka pagājušā vasarā nejauši sanāca dzirdēt viņas uzstāšanos Summer sound festivālā. Jau tad ar nepacietību sāku gaidīt viņas jauno albumu, gaidu....

Paldies šādiem jaukiem cilvēkiem, kas sniedz mums tik daudz savas enerģijas. 

Komentāri