Esi sveicināts 2015!

Tas nu gan ir neticami, ka laiks ir paskrējis tik ātri un jau ir 2015. gads. Šķiet vēl tikai pirms īsa brīža sagaidīju 2014. gadu un te jau šeku-reku tas beidzies. 
Kopumā atskatoties uz nu jau pagājušo gadu tas ir bijis pilns pozitīvisma - Positivus(paldies Rūtai par dāvanu!), Pagalmfest, King Charles koncerts, Lindas Lee koncerts, One republic koncerts kopā ar Luīzi (awesome, jo viņi parādīja Gaismas pils bildi! :D ), divreiz pabūts Vācijā (vienreiz braucot ar fūri, otro reizi lidojot), liels un pozitīvs notikums bija pārvākšanās atpakaļ uz Rīgu... Un nedrīkst aizmirst viesošanos uz Latvijas Nacionālā teātra skatuves izrādē "Republika"! Vienreiz arī pabūts teātrī skatīties izrādi no malas, ne skatuves. Biju uz izrādi "Sudraba slidas", par to atkal paldies Rūtai! Un pavisam nesen arī ģimenes brauciens uz Tartu bija feins un jā - man ir jaunas brilles!
Man vakar jautāja - kas ir labākais un kas ir sliktākais notikums 2014. gadā? Es uzreiz spēju saskatīt daudz foršu lietu, kas noticis, bet kā lielāko notikumu izvēlos ievākšanos šajā dzīvoklī, jo tas man ir devis daudzas iespējas. Sliktāko notikumu es nespēju izdomāt diezgan ilgi. Pirmais, kas nāca prātā bija lauztais elkonis, bet arī tas man nemaz nebija tik slikti - tā man bija iespēja atpūsties, padomāt par sevi, nokārtot sen nepieciešamo ģimenes ārstu, un pat deva iespēju iepazīties ar jauniem cilvēkiem. Patiesībā pozitīva pieredze jo deva iespēju novērtēt savas rokas! Bet šodien sapratu, ka sliktākā bija vectēva aiziešana no šīs pasaules. Varbūt nedaudz slikts definējums, ka sliktākā lieta, jo varbūt viņam tā bija labāk, bet es jau tik domāju par sevi, ka man tas bija grūti. It kā liekas dīvaini, ka pēc tās visas raudāšanas un smago brīžu, es to biju tomēr piemirsusi. Bet tā arī ir pareizāk, jo jākoncentrējas uz pozitīvo! Jādzīvo tālāk!

Un tātad 2015. gads ir sācies - man ir jaunas apņemšanās un mērķi, kā jau visiem jaunu gadu uzsākot. :)

Esmu gatava - lai šis 365 dienu piedzīvojums sākas!


Komentāri